dinsdag 7 augustus 2012

Beauty Koning In The Spotlight



Het is weer tijd om een blog in the spotlight te zetten en deze keer is de blog van prachtige dame Cynthia aan de beurt. Zij schrijft vol enthousiasme voor haar eigen plekje op het web: Beauty Koning!

Wat je waarschijnlijk meteen opvalt als je haar blog bekijkt zijn de prachtige looks die ze maakt. De gekozen kleurcombinaties en blendingskills komen uit in super mooie ooglooks, waarvan ik zou willen dat ik ze kon maken! Zoals jullie misschien wel weten ben ik zelf namelijk echt een kluns in het maken van ooglooks. Ik ben wel een klein beetje jaloers op de skills van deze dame. Ze maakt prachtige neutrale looks, maar vooral de felle kleurencombinaties spreken mij heel erg aan. Ze maakt niet alleen maar prachtige looks, maar het staat haar ook gewoon altijd! Ik bedoel, kijk naar de foto's in dit artikel, gorgeous right?! 
Buiten dat Cynthia's looks echt altijd mooi zijn, vind ik ook dat ze goed afwisselt. De ene keer mooi neutraal, de andere keer een look met felle kleuren en dan maakt ze een super extreme look door nepbloed te gebruiken, ja je hoort het goed. Nep. Bloed. She keeps it interesting! 

Een leuke categorie op haar blog is "... Meets Cynthia". Hierin wordt zij geïnspireerd door een actrice, model of wie dan ook en maakt een look na van bijvoorbeeld een foto uit een tijdschrift. Het begon volgens mij bij toeval, omdat zij een aparte Kesha-inspired look had gemaakt met blauwe lippen en de nieuwe categorie was geboren. Inmiddels zijn er alweer heel wat Meets Cynthia-artikelen online gekomen en ze zijn stuk voor stuk geweldig! Madonna, Keira Knightly, Katy Perry, Avril Lavigne, Sandra Bullock en verschillende modellen zijn al voorbij gekomen en zelfs een buikspreekpop, the joker en zwarte piet!
Wat ik ook echt super vind aan de blog van Cynthia is haar schrijfstijl. Je merkt gewoon terwijl je leest dat ze echt enthousiast is en echt een passie voor make-up heeft. Ze schrijft spontaan, enthousiast en met de nodige humor en daardoor lezen haar artikelen als een trein en ontstaat er regelmatig een keer een lach op mijn gezicht. 

Leestips van de afgelopen tijd:
Kleurrijk bij beauties@work: Geef haar een inspiratiefoto en ze knalt er zo een super mooie ooglook uit! 
Filmpje: Okergeel combineren met bruin!: Een aparte kleurencombinatie, maar Cynthia zorgt er voor dat het een prachtige look kan worden en laat het zien in een filmpje.
Max Factor Masterpiece MAX Mascara: Review van deze mascara die al een tijdje op mijn wishlist staat. Nu moet ik hem wel gaan halen!
Cake tussen je brood, say whut?! Rare eetcombinaties?: Artikelen over food komen ook wel eens voorbij. Een erg leuk artikel over haar rare eetcombinaties!
Keira Knightly Meets Cynthia: Een mooie look geïnspireerd door een foto van Keira Knightly.

Beauty Koning heeft ook nog een mooie rustige lay out, goede kwaliteit foto’s, duidelijke reviews. Vanalles wat, maar vooral haar super mooie looks zorgen ervoor dat ik dagelijks een kijkje neem. Zij is zeker een van de redenen dat ik graag meer ooglooks wil gaan maken, want kunnen wat zij kan met oogschaduw, dat wil toch iedereen? Ik in ieder geval wel!

Kende jij Beauty Koning van Cynthia al?