woensdag 4 juli 2012

On My Way: Pretty Polish, Bol.com en Ebay!

Nu ik weer wat geld om uit te geven heb, zijn er weer wat dingetjes naar me onderweg en vandaag zal ik jullie een paar dingen laten zien! Ik heb een bestelling gedaan bij Pretty Polish, bij Bol.com en wat op Ebay besteld!

Op mijn verjaardag kreeg ik een super lief cadeautje van een van mijn Twitter-maatjes: een cadeaubon voor een van mijn favoriete webshops Pretty Polish. Ik heb het al vaak gedaan, maar wil hem toch nog een keer bedanken! En nog een keer! En ook nog wel een keer hoor ;)
Toen moest ik natuurlijk wat leuke dingetjes gaan uitzoeken en één ding wist ik al meteen zeker: ik moest en zou een paar holographics van Pupa hebben! Ze stonden al een tijdje op mijn wishlist en ik zag overal zulke mooie swatches! Daarbij kwam ook nog dat ze afgelopen weekend voor €5 te koop waren in plaats van €6,25. Ik kon het niet laten en heb drie kleurtjes uitgekozen: Emerald, Lilac en Strawberry. 
Op de dag dat ik wilde bestellen zag ik echter op de blog van lieve Marielle (Nailpolish Heaven) een kortingscode voor de prachtige lakken van Ozotic (die overigens nog tot en met 5 juli geldig is!). Zoek maar eens swatches op via google. Gorgeous! Kiezen was nog erg lastig, maar uiteindelijk heb ik ook van dit merk voor een holographische lak gekozen. I love myself some holo's! 
Ten slotte heb ik nog de Glow In The Dark Top Coat van China Glaze meebesteld, omdat ik dat gewoon een leuke must have vind als nagellakverslaafde en een doorzichtig nagelwiel om uit te proberen. I can't wait till it all gets here!
Ik zat er al een tijdje aan te denken om een paar boeken te bestellen bij Bol.com. Omdat ik nu korting kon krijgen vond ik nu het perfecte moment om een bestelling te plaatsen! Het duurt waarschijnlijk nog wel even tot alles binnen is, maar dat maakt niet zoveel uit.
Making Faces is een boek waar ik veel over gelezen had en waar ook veel goede reviews en recensies van gelezen had. In dit boek staan veel tips en technieken over het aanbrengen van make-up en ik heb gehoord dat zowel beginners als gevorderden iets aan dit boek hebben, dus ik kan er vast een hoop van leren!
Over wreck this journal hebben jullie vast wel eens wat gehoord of gelezen. Zo ben ik erg nieuwsgierig geworden en staat hij al een tijdje op mijn wishlist. Er staan allerlei opdrachten in die er allemaal voor zorgen dat je het boek eigenlijk kapot/vies maakt etc. Lijkt me erg leuk om mee aan de slag te gaan aangezien ik meestal met alles veel te netjes omga. Zo kan ik hopelijk een beetje leren om dat soort dingen beter los te laten!
Ook heb ik Style van Lauren Conrad besteld, gewoon uit nieuwsgierigheid en om te zien what the fuzz was all about en voor mijn zus nog een rubik's cube, waar ze de laatste tijd nogal verslaafd aan is geraakt!
Ook heb ik dus wat dingetjes op Ebay besteld. Ashopone is sowieso een verkoper met veel leuke dingen voor nog fijnere prijsjes en ik heb al vaker wat uit deze shop besteld. Nu een aantal krullers van spons. Niet echt omdat ik verwacht dat het super fijn zal zijn, maar meer voor de grap om uit de proberen en ja, wat maakt die 80 cent dan uit? To be continued..
Verkoper Badcatdesign verkoopt veel leuke zelfgemaakt sieraden, waaronder ook scrabble tegeltjes ringen en kettingen. Ik heb bij haar een scrabble ring besteld met natuurlijk de letter 'V' erop en nog wat andere dingetjes. Deze sieraden zijn wel wat duurder dan de meeste sieraden die ik op Ebay bestel, maar omdat ze zelfgemaakt zijn en de meeste erg origineel zijn had ik dat er zeker voor over! 
Spullen voor nail art zijn ook in overvloed te vinden op Ebay en ik ging op zoek naar een setje striping tapes. Ik heb nog nooit iets met striping tape gedaan, maar was er erg benieuwd naar en heb bij Bestnbestonline een setje van 18 tapes besteld voor ongeveer €2,50. Ik ben benieuwd en jullie zullen hier vast als ik ze binnen heb een keer een nail art met striping tape tegenkomen.
Deze neon lipstick van Stargazer was ik al vaker tegengekomen, maar toen ik deze week op DeltaCephei swatches tegenkwam, waarbij ik bijna mijn zonnebril op moest zetten zo fel waren ze, kon ik het niet laten om hem te bestellen! Ik houd nou eenmaal van super felle kleuren en dus niet alleen op mijn nagels! Deze heb ik besteld bij rueda99 and i can't wait to wear it!

Dit waren een aantal dingen die nu naar mij onderweg zijn en ik hoop dat alles lekker snel binnenkomt en ik snel kan gaan lakken, lezen, nail arten, lippen stiften etc.. Een aantal van deze dingen zullen jullie vast nog wel voorbij zien komen in een review of ander soort artikel, maar toch wilde ik jullie alvast even een kijkje laten nemen in wat on my way is!

Wat is er on your way?