maandag 9 juli 2012

China Glaze Summer Neons #2

De eerste drie lakjes hebben jullie al voorbij zien komen, maar ik had wel 6 van de Summer Neons besteld, dus vandaag zal ik de andere drie laten zien! Ik wilde zes erg verschillende kleuren kiezen en het was nog even lastig aangezien sommigen toch wel erg op elkaar leken, maar ik ben erg blij met de kleuren die ik gekozen heb. Ze lijken namelijk helemaal niet op elkaar!
De drie lakken die vandaag langs zullen komen zijn Love's A Beach, Surfin' For Boys en Pink Plumeria. Een felle roze, een stijlvolle oranje en een licht roze neonlak! Alledrie dus erg verschillend, maar een echte favoriet heb ik niet. Ik vind ze allemaal zo tof!
Love's A Beach is naar mijn mening de meest neon lak uit de collectie. Het is echt een SUPER felle roze lak, die bijna pijn aan je ogen doet. Jammer genoeg komt hij op de swatch lang niet zo fel over als hij in het echt is, maar de felheid van de kleur in het potje op bovenstaande foto komt wel iets meer in de buurt. Ons mam vond hem iets te, maar ik vind hem geweldig!
In het echt is hij dus iets lichter en veeeeeeeeeel feller roze en er zit een lichte shimmer in. Dit is geen lak voor mensen die niet te veel op willen vallen. Hij lakt verder heel erg fijn en streeploos en droogt snel. Op de foto heb ik drie hele dunne laagjes op. Twee dikkere lagen zullen ook volstaan, maar ik breng liever steeds dunne laagjes aan. De dekking is dus ook prima, zeker voor een neon lak! 
Surfin' For Boys is lastig te omschrijven. Het is een oranje lak, maar soms schemert er ook wat rood doorheen en hij heeft ook nog eens een roze shimmer, maar die zie je op je nagels niet echt. Ik ben niet zo van de oranje lakken, maar deze is toch wel meer bijzonder en ook stijlvoller door de rode gloed die af en toe te zien is.
Ik vind het echt zo'n tomaatjes rood/oranje kleur en daardoor vind ik hem toch heel stijlvol en mooi. Hij is ook weer lekker fel, maar niet zo fel als Love's A Beach. Ook deze lakt weer super fijn en dekt in twee laagjes perfect. Hij droogt ook snel. Eindelijk een een paar neons in mijn collectie die gewoon fijn lakken en goed dekken!
En dan hebben we nog de kleur die wel neon is, maar niet neon neon (snappie?): Pink Plumeria. Hij is gewoon wel fel, maar het is een licht roze kleur, waardoor hij wat minder opvalt dan de andere kleuren uit de collectie. Ik zou zeggen dat het de perfecte neon kleur is voor meiden (of jongens natuurlijk), die hele felle neons veel te opvallend vinden. Echt een kleurtje voor beginners zal ik maar zeggen ;).
Ondanks dat ik heel erg van de hele felle kleuren houd, is ook deze lak een van mijn favorieten geworden. Hij valt wel lekker op, maar is ook weer niet te in your face! Een mooie licht roze neon kleur met een lichte shimmer, die je op de foto een klein beetje ziet, maar in het echt wat meer zichtbaar is. Ook over deze lak heb ik verder niks negatiefs te vertellen. Hij lakt fijn, dekt in twee laagjes en droogt snel. 

Ook over deze drie lakken ben ik weer even enthousiast. Ik heb echt zes verschillende kleuren uitgekozen en eigenlijk zijn het gewoon alle zes favorieten van mij geworden. Het zijn prachtige, felle kleuren, die fijn lakken en goed dekken. What else do you want? I love it!

Voor welke kleuren uit de collectie zou jij gaan?