dinsdag 10 juli 2012

Catrice Coolibri Eye Shadow Pens

De Coolibri LE van Catrice is een collectie die veel mensen aansprak. Toen ik zaterdag hier langs het winkelcentrum kwam, besloot ik even Kruidvat binnen te lopen om te kijken of de Coolibri collectie al in de winkels lag en ik had geluk! Toen ik langs het Catrice schap liep lag daar een vol vak met de kleurrijke Coolibri producten. Ik heb er natuurlijk een aantal dingen van meegenomen, waaronder drie van de vier eye shadow pens! 
Birds Flying High is een mooie helderblauwe kleur met een lichte metallic glans. Het zijn alledrie hoog gepigmenteerde oogschaduwpennen met crème structuur, die beloven langhoudend te zijn. Ook zouden ze makkelijk aanbrengen doordat zij in penvorm zijn uitgekomen.
Virgin Forest heeft eenzelfde metallic glans als Birds Flying High, maar deze oogschaduwpen is groen. Ook deze kleur ziet er in de stift erg opvallend uit, maar of de pigmentatie ook zo fel zal zijn, dat is nog afwachten.
En dan hebben we ten slotte nog de kleur Exotica. Dit is een mooie koraalkleur, die wat meer neigt naar oranje. Ook in deze kleur zit weer die metallic glans, maar is wel minder aanwezig dan bij de andere twee en ook deze kleur ziet er weer erg fel uit.
Nou, met die pigmentatie zit het bij alledrie wel goed! Kijk hoe mooi en fel de kleuren op de huid zijn. Eigenlijk komen ze precies over zoals ze er ook uitzien in de pen. Ook brengen ze inderdaad fijn aan doordat het pennen zijn en de crème structuur is niet te zacht, maar ook weer niet super hard waardoor je gelukkig niet zo hard moet drukken om er kleur af te krijgen. De swatches zijn gemaakt door één keer zonder al te veel kracht te zetten over de huid heen te gaan. Een hele mooie pigmentatie dus! Ook blijven ze erg goed op hun plek. Ik was vergeten de swatches eraf te halen  en meer dan 12 uur later zaten ze er nog steeds op. Lichtelijk vervaagd, maar nog steeds duidelijk aanwezig! 

Ik wilde eigenlijk nog een ooglook maken met deze Eye Shadow Pens, maar helaas kwam ik er toen achter dat ik een ontstoken oog had. Even geen oog make-up dragen dus. Heel erg jammer, maar de ooglook met deze prachtige pennen hebben jullie nog van mij tegoed! De andere kleur is trouwens een prachtige gouden kleur met dezelfde gouden glans en dezelfde mooie pigmentatie, maar deze heb ik niet meegenomen, omdat ik al zoiets had.

Als er een kleur bij zit die je mooi vindt, zou ik je zeker aanraden hem te gaan halen als de collectie bij jou in de winkels ligt. De pigmentatie is super en ze blijven ook nog eens goed zitten!

De Coolibri Eye Shadow Pen is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €3,49 per stuk. Het is een limited edition, dus ben snel, want OP=OP! 

Wat ga jij kopen van deze limited edition?