dinsdag 24 juli 2012

BeautyNL In The Spotlight

Een tijdje geleden ben ik begonnen met de categorie In The Spotlight en daar ga ik nu lekker mee verder! Vandaag een blog die ik al een tijdje bezoek en die ik steeds leuker begon te vinden en nu tot mijn favorieten behoort: BeautyNL
De eigenaresse van deze blog leerde ik kennen als Eve, maar uiteindelijk bleek dit een pseudoniem te zijn en kwam ik erachter dat zij eigenlijk Vera heet. Dat vond ik wel heel erg leuk eigenlijk, om erachter te komen dat we gewoon eigenlijk dezelfde naam delen (Kijk hier het filmpje waarin zij de mededeling deed). Ik snap helemaal waarom zij begonnen is te schrijven onder een pseudoniem, maar ben toch wel blij dat zij ervoor gekozen heeft toch haar eigen naam te gaan gebruiken. Dit maakt haar blog een stuk persoonlijker en daar houd ik van. Goede keuze dus en een leuke ontdekking dat we allebei Vera heten! 

Op BeautyNL komt elke dag minstens één artikel online en soms zelfs twee. Als je rondkijkt op de blog van Vera zie je vooral veel reviews en dat is een van de redenen waarom ik haar blog zo graag bezoek. Eerlijke, duidelijke reviews over veel verschillende soorten producten. Merken van verschillende prijsklassen komen voorbij en ook onbekendere merken zijn regelmatig onderwerp van de artikelen van Vera. 
Ik lees eigenlijk alle reviews wel en ze zijn ook erg fijn en duidelijk. Je merkt ook dat ze echt eerlijk is en ze kan haar mening goed overbrengen! De reviews zijn toch de artikelen waarmee bij mij het volgen van blogs begon. Ik wilde graag dingen over een product lezen voordat ik het kocht en als je een review op BeautyNL hebt gelezen heb je een goed en duidelijk beeld van het merk en het product. Helemaal top! Ik hoop dat ze zeker nog lang door gaat met het schrijven van zoveel reviews. Keep them coming! 

Wat ik ook heel fijn vind is dat zij elke week een What's New? publiceert, waarin zij een aantal leuke nieuwtjes bij elkaar in een post zet! Ik erger me soms echt aan blogs die elk persbericht apart posten en dan 4 in de week en dan ook nog eens 5 regels met een foto of een compleet gekopieerd persbericht. I don't like that, maar gelukkig doet Vera het helemaal goed. Zij kiest elke week de leukste nieuwtjes uit voor ons en schrijft er ook nog eens erg leuk over! 
leuke persoonlijke instagram foto's!
Buiten vele reviews en de What's New? komen er ook Nails Face Of The Days, Fashion artikelen en ook soms heerlijk uitziende recepten! Ik moet er nog steeds een keer een van maken, maar dat ga ik zeker nog doen. Ook heeft Vera altijd mooie foto's en de lay out is simpel, maar stijlvol. 

Leestips van de afgelopen tijd:
Review Earth Blend Whipped Shea van Chagrin Valley Soap: Een goede review van een product dat ik nog niet kende.
DIY masker met Aloë Vera en groene klei: Leuke DIY voor een gezichtsmasker met Aloë Vera en groene klei.
Ovenschotel met geitenkaas: Een van die heerlijk uitziende recepten die ik zo graag een keer wil gaan maken!
What's New?: Het nieuwste artikel met persberichten. O.a. Paula's Choice (love that!), Oriflame en Manuka Doctor.
Face of the Day met Lush Emotional Brilliance: Een mooie look met een aantal van de nieuwe Lush make-up producten.

Kortom, de afwisselende, leuke, eerlijke en sinds een tijdje ook erg persoonlijke blog van Vera "BeautyNL" is zeker een bezoekje waard en als het je bevalt, go follow her! 

Kende jij BeautyNL al?