woensdag 25 juli 2012

Aanbiedingen Tips (winkel + webshop)

Ik houd de aanbiedingen altijd goed in de gaten en zo kom je af en toe mooie producten tegen, die je normaal niet zo snel zou kopen, maar met een flinke korting misschien wel. In dit artikel laat ik jullie een aantal aanbiedingen zien van zowel 'gewone' winkels als een paar webshops die mij opvielen. Natuurlijk zijn er nog veel meer, maar dit zijn mijn aanraders.
Maybelline is een merk waar ik veel producten van heb versleten. Tegenwoordig koop ik het niet zo vaak meer, omdat het naar mijn mening steeds duurder wordt, maar er zijn vaak mooie aanbiedingen op dit merk. Zo kun je nu bij Kruidvat alle producten van Maybelline New York voor €10 kopen. Al zou ik dan geen Volume Express mascara kopen, want die kun je elders nog goedkoper krijgen!
Pas konden jullie mijn review lezen van de Kruidvat Body Fruit Blueberry & Lychee Body Butter en hier was ik erg enthousiast over. De geur is gewoon heerlijk en nu kun je 3 Kruidvat Body Fruit producten gaan halen en dan hoef je er maar 2 te betalen. Oké, deze producten zijn normaal ook niet duur ofzo, maar het is altijd mooi meegenomen toch! Zo kan ik mooi ook de andere producten uit de lijn gaan kopen.

Ik ben geen Hello Kitty fan, maar ken wel een hoop meiden die er dol op zijn, dus toch wilde ik deze aanbieding van schattige zakdoekjes en tissues even delen. Je kan een doos met 80 tissues of 9 zakjes met 10 zakdoekjes van Hello Kitty kopen voor maar €1,69.
Nu het eindelijk een stuk lekkerder weer is moeten we ons natuurlijk extra goed gaan beschermen tegen de zon. Ik heb een aantal producten van L'Oréal Paris Solar Expertise gebruikt en ze bevielen me goed. Vooral de zonnebrandcrème speciaal voor het gezicht vond ik fijn, omdat het geen vettige laag achterliet. Je krijgt op deze producten nu wel 50% korting!

Herôme heeft behalve hele mooie kleuren nagellak ook veel verzorgingsproducten in het assortiment. Ik heb gehoord dat de nagelverharders aanraders zijn en de handcrème met SPF vind ik zelf erg fijn. Misschien dat ik wel een glasvijl ga halen, want die wil ik nog graag proberen en dan haal ik meteen een nieuwe tube handcrème!
Ik vertelde net al dat je de Maybelline Volume Express mascara's ergens anders dan bij Kruidvat nog een stukje goedkoper kon krijgen en dat is bij de DA. Hier kun je nu namelijk een van de mascara's uit deze lijn voor maar €7,50 per stuk kopen. Dan krijg je hem dus voor de helft van de prijs. De mascara's die ik van dit merk geprobeerd heb bevielen me allemaal erg goed, dus ik wil graag weer een van de nieuwe varianten uitproberen.
Ook Etos heeft mooie aanbiedingen de komende week. Ten eerste geldt op alle Etos make-up dat je de tweede voor de halve prijs krijgt. Wel met uitzondering van het Limited Edition zomerassortiment en de Summer Sale nagellak en lippaint, maar dan blijven er nog heel veel mooie producten over.
De veelbesproken Elizabeth Arden Eight Hour Cream is nu wel een heel stuk goedkoper dan normaal. Je krijgt maar liefst 70% korting! Dat is echt een aanbieding die niet zo snel nog een keer zal gelden, dus als je deze graag een keer wil proberen is nu de beste kans!

Sinds een paar maanden is Essie nagellak te koop bij Etos en toen ze net uit waren kreeg je als introductie €2 korting, maar deze week ook weer! Ik heb nog maar één lakje van Essie, maar hoor heel veel goeds over dit merk. Ook hebben ze veel kleurkeuze en er zijn maar weinig kleuren die ik niet mooi vind!
Nog even een paar leuke tips van aanbiedingen bij webshops. Bij de MissLipgloss webshop is er nu tot en met 27 juli gratis verzending. Het pakketje wordt heel snel verstuurd en je hebt het als het goed is dus ook lekker snel in huis. Ook wordt alles goed verpakt en zal er dus maar een kleine kans bestaan dat iets kapot gaat. Als je in België woont geldt er een korting van €3,95 op de verzendkosten! Kijk zeker even rond in de shop, want ze heeft erg fijne producten!
En ten slotte zijn bij Pink Lady Make Up alle Ciaté lakken te koop met 25% korting. Hier heb ik er nog geen een van en ik denk dat ik ook nu nog niet ga bestellen, maar als je al tijden twijfelt is dit natuurlijk wel het moment om er een of twee of drie of hoeveel je wil te kopen. Ze kosten nu €8,99 in plaats van €11,99. Kijk ook meteen even rond, want er zijn nog veel meer aanbiedingen en ook gewoon producten die sowieso mooi geprijsd zijn!

Dit waren mijn tips en hopelijk hebben jullie er wat aan! Ik vind het altijd leuk om aanbiedingen te bekijken en zo lekker goedkoop uit te zijn als je nieuwe producten koopt. Het is ook altijd het moment waarop ik producten die ik heel vaak gebruik inkoop als back-ups. Die producten koop je toch weer opnieuw, dus waarom dan niet meteen als ze in de aanbieding zijn?

Heb jij nog aanbiedingen die het waard zijn om te delen?