dinsdag 26 juni 2012

That's The Question #1

In de categorie That's The Question stel ik jullie een vraag. Deze vraag kan over van alles gaan, maar zal natuurlijk meestal wel als onderwerp beauty hebben. Als ik met mijn blog bezig ben denk ik regelmatig: "Wat zouden mijn bezoekers daarvan vinden?" En daarom heb ik besloten om jullie elke week een van deze vragen voor te schotelen. Zo leer ik jullie ook een beetje beter kennen!

De eerste vraag gaat vooral over mijn blog zelf. Ik heb nog nooit ooglooks gepost en dat is om één reden: Ik draag zelf bijna nooit oogschaduw! Toch vind ik de looks die ik tegenkom op andere blogs altijd zo mooi dat ik steeds vaker wat dingen uitprobeer. Ik ben er helemaal niet zo goed in, maar (hopelijk) geldt de regel 'oefening baart kunst' hier voor mij, want my oh my wat zou ik graag zulke mooie looks willen maken als sommige meiden!

De ooglooks van Vera vind ik echt AL-TIJD mooi! Zo goed zal ik nooit worden ben ik bang, maar het inspireert me zeker!
Mijn vraag aan jullie is dus: 

Zouden jullie het leuk vinden om af en toe ooglooks te zien op TCOB en zo mij te volgen in het uitproberen en oefenen in het maken van ooglooks?

Ook de ooglooks van Maud vallen bij mij altijd in de smaak. Het staat haar ook gewoon allemaal goed!

Verwacht er zeker in het begin nog niet te veel van. Mijn ooglooks zijn lang niet zo mooi als die van andere bloggers, maar ja ik ben dan ook pas net begonnen met dingen uitproberen. Toch zou ik het leuk vinden om jullie mee te nemen langs mijn experimenten, zodat jullie me ook tips en ideeën kunnen geven, maar de vraag is of jullie dat ook leuk vinden natuurlijk. Dus laat je horen in de comments!