zaterdag 30 juni 2012

It's My Birthday!

Toooo Meeeeee! Gisteren konden jullie mijn Birthday Wishlist zien en vandaag ben ik dan toch echt jarig. Even een kort berichtje dus om jullie te laten weten dat ik vandaag 20 jaar geworden ben. Volgens de wet bijna volwassen, maar laat ik dat 'volgens de wet', maar even benadrukken ;)

Ik ga verder niet te veel met mijn verjaardag doen. Morgen komt de familie wel langs, maar verder zie ik het allemaal nog wel. Toch zal ik het ook op mijn blog een beetje vieren. Niet alleen door dit bericht, maar ook door een leuke winactie, die morgen online komt. Dus kom morgen zeker nog even terug, want het is een erg leuk en mooi product, waar veel beautybloggers positief over waren en wat niet meer te verkrijgen is. Zeker de moeite waard, al zeg ik het zelf!

Ook wil ik dan meteen even iedereen een fijne vakantie wensen! Heb je nog geen holiday? Nog even doorzetten en daarna lekker genieten van de welverdiende vakantie!