maandag 28 mei 2012

The Versatile Blogger Award

Wat ik de afgelopen paar dagen toch heb meegemaakt. Van vier verschillende bloggers heb ik The Versatile Blogger Award gekregen en hier ben ik toch wel erg trots op! Heel erg bedankt lieve Marielle, FleurAgnetha en Dhini, you made my week! 

En als je dan toch vier keer zo'n leuke award hebt mogen ontvangen, kun je natuurlijk niet anders dan hem ook overnemen! 

The Rules:
Plaats de award op je blog. (check!)
Bedank de blogger die jou deze award heeft gegeven. (check!)
Plaats de regels. (check!)
Vertel 7 verschillende dingen over jezelf.
Geef de award door aan 15 of meer bloggers.

7 Things About Me
- Ik heb nog geen smartphone, maar heb nog gewoon een simpele mobiele telefoon waarmee ik kan bellen en smsen. Sommigen vinden het raar, maar ik heb er helemaal geen last van of problemen mee!

- Ik ben over ongeveer een maandje jarig en word dan 20! En nog beter: op de dag van mijn verjaardag, 30 juni, begint officieel voor mij ook nog de zomervakantie! What more should i ask for?

- Ik hou helemaal niet van dat hele warme weer. Ik kan er niet goed tegen om lang in de zon te wezen en houd het dus meestal gewoon op in de schaduw zitten. Als het maar niet te benauwd is allemaal, vind ik het prima.

- Ik ben erg trots op mijn blog en van elke volger die erbij komt word ik erg blij! De laatste tijd heb ik soms wat minder frequent gepost, maar dat komt omdat het op dit moment niet goed gaat met mijn opa. Waarschijnlijk komt er nog wel een keer een persoonlijke post over, maar voor nu laat ik het hier nog even bij. Ik ben er zeker van dat mijn lieve bezoekers dat wel begrijpen!

- Ik kijk nog af en toe wel eens van die programma's die ik vroeger heeeeel veel gekeken heb. Programma's als warreltaal, ik mik loreland, koekeloere en ja, ook de teletubbies laat ik af en toe gewoon opstaan. Ik heb wel een goed excuus. Pabo hè, ik moet me wel inleven in de belevingswereld van de kinderen ;)

- Vroeger las ik altijd de boeken van Lena Lijstje. Kennen jullie die? Ik word zo ook wel eens genoemd, omdat ik echt OVERAL lijstjes van maak. Wat moet ik nog doen, welke artikelen zou ik kunnen schrijven, welke films moet ik nog zien, wat wil ik nog ooit een keer kopen etc..

- Ik ben heel bang voor de volgende opdracht: geef de award door aan 15 of meer bloggers. Ik ga me toch echt aan 15 houden, want anders blijf ik echt uren doorgaan! Ik ga ook niet te veel letten op wie hem al heeft gehad en wie niet, dus sorry als je hem een tweede keer krijgt ;) Natuurlijk verdienen de meiden die hem aan mij gegeven hebben hem ook, maar omdat zij hem al hebben gedaan kies ik voor de anderen aangezien het al veel te moeilijk is om te kiezen!

Lieve bloggers die in willekeurige volgorde van mij de award krijgen:

1. De meiden van Adorablebooks
2. Cynthia van Beauty Koning
3. Laura van Beautyaddicts
4. Nyria van BeautyForGirls
5. Eve van BeautyNL
6. Ramona van BeautyNailsFun
7. Kim van Cherryblush
8. Kelly van Diva Of Geneva
9. Floor & Marjolein van Sweethippos
10. Josephine van Oohlarouge
11. Evelien van MissEvie
12. Yak Man van Leisurely Sensitive
13. Lotte & Bernadet van Glorious Ladies
14. Lotte van Lotte Loves Beauty
15. Laura van Nails By Laura

Er zijn zoveel meiden die deze award verdienen en bij deze geef ik hem indirect ook nog een beetje door aan alle blogs die ik volg! Een klein beetje valsspelen mag wel, vind ik. 

Ik ben nog steeds zo blij dat ik deze award van vier lieve bloggers gehad heb en wil ze nogmaals bedanken! 

Maken jullie ook overal lijstjes van en over?