zaterdag 26 mei 2012

Mini Reviews #2

Ik heb weer een paar producten bij elkaar gezocht waar ik wel iets over kwijt wil, maar geen hele blogpost over wil schrijven. De blush van de Revoltaire LE van Catrice heb ik al zo vaak voorbij zien komen, dat het niet zoveel zin heeft, maar laat hem toch nog even zien, omdat het wel een favoriet van mij geworden is. Ook komt een lipgloss voorbij van Rimmel London en So Elixir van Yves Rocher. 
Hoe mooi deze blush is hebben jullie volgens mij al 30 keer gelezen, maar er is ook geen woord van gelogen! De overloop is prachtig. Het gaat van een licht peachy kleurtje naar een wat meer roze donkerdere kleur. De verpakking is gewoon prima en leuk dat deze doorzichtig is. Zo kun je de super mooie kleur ook zien zonder hem open te hoeven maken. Echte eye candy!
Ik heb drie swatches gemaakt. De eerst van de lichtste kleur helemaal bovenaan. Een swatch in het midden, dus een soort mengkleurtje en de andere swatch van de donkerdere roze kleur onderaan. Er zit een mooie shimmer in, die in het lichte kleurtje wat meer naar voren komt. Hij is goed gepigmenteerd (wel mee uitkijken als je een erg licht huidje hebt), hij brengt fijn aan en de kleur is super mooi. Het enige nadeel aan deze blush vind ik dat hij soms iets te poederig is. Hij blijft ook gewoon een aantal uren op zijn plek zitten. 24 uur houdt ie niet vol, maar wie draagt er dan ook zo lang achter elkaar blush? Ik niet vaak in ieder geval!
Catrice Revoltaire Powder Blush 01 Colour Bomb €3,99 - 8 gram
Het tweede product is een Vinyl Gloss van Rimmel London. Deze kreeg je volgens mij een tijdje geleden een keer gratis bij aankoop van een bepaald merk. Ik weet niet meer precies hoe, maar ik heb hem in ieder geval gratis gekregen. Het is een simpele doorzichtige gloss. Daarom heb ik geen swatches gemaakt. Het geeft je lippen gewoon lekker veel glans! De gloss heeft een sponsapplicator, wat ik zelf altijd fijn vind werken, brengt fijn aan en voelt ook fijn op je lippen. Hij is maar een heel klein beetje plakkerig, maar daar merk ik weinig van en dat zorgt er alleen maar voor dat het wat langer blijft zitten.
Gewoon een prima doorzichtige gloss, die je lippen lekker veel glans geeft en ze niet uitdroogt. Ik ben er blij mee! Oh, en hij heeft ook een licht fruitig geurtje, erg lekker!
Rimmel London Vinyl Gloss 800 Crystal Clear €8,99 - hoeveelheid staat niet op de verpakking
Yves Rocher So Elixir Eau de Toilette heb ik ooit gewonnen bij een winactie. Ik was al een tijdje benieuwd naar de geuren van Yves Rocher en zo kon ik er een keer kennis mee maken. Er is ook nog een eau de parfum variant, maar die is wat zwaarder dan deze geur. Deze Eau de Toilette bevat zuivere jasmijn, tonkaboon, extracten van roze peper, essences van bergamot, roos en patchoeli. Het is geen lichte, maar ook geen heel zware geur. Je zou hem dus overdag, maar ook 's avonds kunnen dragen. Hij ruikt sensueel en vrouwelijk. Ik was bang dat ik hem iets te zwaar zou vinden, maar dat valt heel erg mee!
Omdat het een Eau de Toilette is blijft hij niet heel lang hangen, maar aangezien de verpakking niet al te groot is kun je hem makkelijk meenemen en gedurende de dag een paar keer bijspuiten. Voor deze geur had ik zelf niet zo snel gekozen, maar toch ben ik er zeker blij mee. Ook zijn er vaak aanbiedingen op de producten van dit merk. Kijk op de site, want dit wisselt vaak!
Yves Rocher So Elixir Eau de Toilette €29,90 - 30 ml
Yves Rocher So Elixir Eau de Toilette €45 - 50 ml

Dit waren de drie producten van deze Mini Reviews. De blush zal je niet meer kunnen vinden denk ik, maar wilde ik toch nog even laten zien. De lipgloss is te koop bij drogisterijen waar ze Rimmel London verkopen, zoals Kruidvat of Etos. De Eau de Toilette van Yves Rocher is te koop bij Yves Rocher winkels of de webshop.

Heb jij ook wel eens iets gehad wat je erg fijn bent gaan vinden, maar zelf nooit zou uitkiezen?