vrijdag 11 mei 2012

The Body Shop White Musk Libertine Eau de Parfum & Body Wash

Een tijdje geleden konden jullie lezen dat ik een vervroegd verjaardagscadeautje had ontvangen van mijn lieve zus. Het was een mooie roze doos met daarin de White Musk Libertine Eau de Parfum en Body Wash. Je kon toen deze geschenkset voor een klein prijsje bestellen, maar omdat beide producten nu los met hoge korting te koop zijn vond ik het wel tijd voor een review.
Ik ben nog niet zo lang bekend met The Body Shop. Wel via internet, maar was er eigenlijk nog maar amper binnen geweest. Totdat ik steeds meer positieve reviews las overal en ik heel benieuwd werd. Ik had een Love Your Body Card aangeschaft en toen ben ik eigenlijk steeds als ik in de stad was even gaan kijken en heb steeds een geurtje op gedaan als ik er was. Ik wilde graag een keer een parfum proberen, maar wil ze wel altijd wat langer testen. Deze kwam als favoriet uit de test! Ik vind hem lekkerder dan de originele White Musk Eau de Parfum. Het flesje ziet er ook heel mooi uit met het kleurverloop en de mooie roze kleur. Niet al te ingewikkeld, maar wel stijvol!
Het is een heerlijke sensuele geur met geurnoten als muskus, turks fruit, slagroom en orchidee. Het is natuurlijk lastig om de geur van een parfum te reviewen - dit is ook heel persoonlijk - daarom raad ik iedereen sowieso aan hem eens in de winkel te gaan testen.
Wat ik wel kan zeggen van deze Eau de Parfum is dat hij bij mij wel best lang blijft hangen. Als ik hem 's ochtends vroeg royaal opgespoten heb ruik ik hem eind van de middag nog! Natuurlijk is hij wat minder intens, maar nog wel aanwezig. Ik ben erg tevreden over deze parfum en heb hem al heel vaak op gehad.
De Body Wash had ik niet echt op mijn wishlist staan, maar aangezien de geschenkset goedkoper was dan de parfum alleen zou het zonde zijn om deze niet te bestellen toch? Douchen doen we allemaal en ook al heb ik al veel te veel douchespulletjes, meer afwisseling is altijd welkom. En al helemaal als het zo'n heerlijke geur heeft als de parfum, want de geur komt echt goed overeen!
De fles heeft zo'n klikdopje, die omhoog gaat staan als je op de andere kant drukt. Ik vind het wel fijn. Je kunt de dop niet kwijtraken en hoeft ook niet moeilijk de draaien of trekken. Gewoon een klein duwtje en hij gaat open. Hij dosseert goed en - mits je een puff gebruikt - schuimt hij lekker. Zonder puff schuimt hij bijna niet, maar ik gebruik er eigenlijk altijd een.
Het maakt mijn huid heerlijk schoon en laat het zacht aanvoelen. Deze body wash droogt mijn huid niet uit alleen vind ik het jammer dat de geur niet een beetje blijft hangen, maar dat is best logisch bij een product dat je gewoon weer afspoelt. Als je een product wil waarvan de geur wat langer blijft hangen kun je beter een bodylotion kopen met dezelfde geur.

De White Musk Libertine Eau de Parfum is mijn favoriete parfum geworden en de Body Wash is een fijn doucheproduct. Beiden zijn nu met flinke korting te koop. Bij The Body Shop is er nu 25% korting op alle geuren, waaronder dus de White Musk Libertine Eau de Parfum. Deze kost nu in plaats van €27,95 maar €20,96! De White Musk Libertine Body Wash is nu te koop voor €6,75 i.p.v. €13,50. Mooie kortingen dus, maar als je een filiaal in de buurt hebt, zou ik ze in ieder geval eerst even in de winkel gaan ruiken. 

Wat vind jij van de White Musk geuren?