dinsdag 22 mei 2012

The Beauty Bakery Wishlist

Omdat ik de laatste tijd een paar grotere uitgaven heb gedaan/moeten doen moet ik van mezelf op een low-buy. Een no-buy werkt voor mij gewoon niet aangezien ik toch vaak iets wil van een limited edition ofzo, maar ik ga sowieso proberen minstens een maand geen bestellingen te doen. Tot nu toe gaat dit best goed. Shoplogjes zullen dus de komende tijd uitblijven, maar ik denk dat er een hoop wishlists langs zullen komen. 
Ik koop dan wel niks, maar toch breng ik regelmatig bezoekjes aan webshops en zie allemaal leuke spulletjes. Zo ook bij The Beauty Bakery. Deze webshop heeft heerlijke producten voor een super zachte huid. Voor iedereen zit er wel wat lekkers tussen. Als ik weer iets mag bestellen zal mijn eerste bestelling waarschijnlijk bij deze webshop zijn, maar my oh my, het wordt zo lastig om te gaan kiezen!
Je zou toch bijna een hapje willen nemen van deze Cupcake soaps? Er zijn veel verschillende soorten, maten, kleuren en geuren. Lees de teksten maar eens bij alle producten. Super leuke en spontane productomschrijvingen. Dat maakt het niet makkelijker om te kiezen, want zo lijkt elk product he-le-maal geweldig. Well.. maybe they are!
De Cheesecake Cherry Pie (€6,50) lijkt me heerlijk en als ik hem ooit in mijn bezit ga hebben zal het erg moeilijk worden om er niet een klein stukje van te willen proeven. Ik ben ook dol op de geur van citroen en daar past de Lemon Frosted Cupcake (€5,95) precies bij.
De Facial Purity Bars reinigen en voeden de huid van je gezicht en ik denk dat deze ook lang mee zullen gaan! Dead Sea Mud (€6,50) is speciaal geschikt voor de vette huid en lijkt me erg fijn. Ik ben sowieso benieuwd, omdat ik nog nooit een reiniger in vaste vorm heb geprobeerd.
Cleopatra's Secret Pure Spa Bar (€4,95) ziet er super mooi uit en bevat essentiële olie van ylang ylang, patchuoli en lavendel. Alleen de kleur vind ik al geweldig, maar ook de zoete, kruidige geur spreekt mij aan.
De Solid Shampoo Bars zijn volgens mij een van de populairste producten van de webshop en aangezien ik nog nooit vaste shampoo gebruikt heb, zou ik ook wel zo'n bar uit willen proberen. Mijn haar is best droog en licht beschadigd, dus de Detox & Repair Bar (€5,90) lijkt me perfect voor mijn haar. 
De Skin Glow Oil Scrub (€5,90) spreekt me vooral aan door de watermeloen geur. Zo heerlijk, vooral in de zomer!
De Whipped Cream Soap (€6,50) lijkt me heerlijk luchtig en fijn en de geur Cucumber Melon lijkt me ook weer geweldig fris voor in de zomer. Je zou na het douchen ook niet meer met een body lotion of body butter hoeven te smeren. Am i dreaming?
Niet alleen de Skin Glow Oil Scrub lijkt me fijn, maar ook de Whipped Body Scrub (€7,50) lijkt me heerlijk! De geur Frosted Cupcake zou een fijne afwisseling zijn met de frisse en fruitige geuren waar ik het snelst voor kies, maar natuurlijk spreekt ook de Lemon Meringue Pie mij heel erg aan. I love lemon!
We hebben hier in huis gelukkig een bad, dus ook de goodies voor in bad zouden zomaar in mijn winkelmandje kunnen belanden. Toch kies ik vaker voor een douche dan een bad, dus zal ik het aantal badproducten beperkt houden. De Bath Butter Muffin Full Of Rose Petals (€3,50) lijkt me erg fijn.
De Bath Cupcake Blue Without You (€3,90) ziet er niet alleen super leuk en schattig uit, maar zit ook bomvol verzorgende ingrediënten zoals shea butter, cacaoboter en amandelolie. 
Een solid perfume (€5,90) staat al erg lang op mijn wishlist en ik zou de Moulin Rouge variant kiezen om twee redenen: rozen en musk! Twee geuren waar ik dol op ben, dus ik denk dat het niet anders kan dan dat ik deze geur ook super lekker ga vinden.
Oke, ik geef toe dat ik best wel verslaafd ben aan leuke lippenbalsems. Deze Fresh Mint Lip Butter (€4,95) zit vol voedende ingrediënten en kun je ook voor andere droge plekjes gebruiken. Mint zal vast lekker fris zijn en misschien ook wel het bekende tintelende gevoel aan je lippen geven. Ik ben benieuwd!
(Is het jullie ook opgevallen dat de laatste drie 'paren' allemaal een roze en een blauw/groen product hebben? Don't ask me why!)
Er zijn ook nog een aantal soy scents om uit te kiezen. Denk aan cinnamon buns, lemon meringue pie (ja, daar istie weer!), comfort zone en sweet dreams. De omschrijving van elke geur is hemels en zorgt er voor dat je ze allemaal wel zou willen uitproberen. Ten minste, bij mij wel. De Lemon Meringue Pie en Cinnamon Buns lijken mij heer-lijk en voor €1,90 heb je er al een.

Het mooie van alle producten uit de webshop vind ik dat er zoveel gebruik wordt gemaakt van heerlijke natuurlijke ingrediënten en ze niet vol zitten met kleurstoffen en chemische 'troep'. Pure producten, die er stuk voor stuk prachtig uitzien! Ik zal eerlijk zijn dat ik eigenlijk bijna alle producten en geuren uit de webshop wel op mijn wishlist had willen zetten, maar ja dan kan ik net zo goed alleen een linkje naar de website plaatsen. Toch heb ik mezelf voor een grotere uitdaging gezet: 5 producten uitkiezen. I don't know what i was thinking!

Mijn top 5 in willekeurige volgorde (deze kan echter elke minuut weer anders worden):
Cheesecake Cherry Pie
- Detox & Repair Bar
- Whipped Body Scrub Frosted Cupcakes
Bath Butter Muffin Full Of Rose Petals
- Solid Perfume Moulin Rouge

Of toch de Facial Purity Bar? Of de Pure Spa Bar? De Lip Butter? Whipped Cream Soap? Oke, Oke, ik laat het maar gewoon zo.

Als ik alles zou bestellen dat op deze wishlist staat ben ik exclusief verzendkosten *trommelgeroffel* wel €71,75 kwijt. Ooopsss! En het was nog meer geweest als ik niet streng voor mezelf geweest was. Volgens mij bewijst alleen dat bedrag al hoe benieuwd ik ben naar de producten uit deze shop en zal de eerste bestelling die ik zal plaatsen als ik van mezelf weer mag bij The Beauty Bakery zijn. Ik snap ook eigenlijk niet waarom ik nooit eerder iets besteld heb. Nou ja, eigenlijk weet ik wel waarom: ik kon gewoon nooit kiezen!

Heb jij wel eens iets bij The Beauty Bakery besteld?