vrijdag 4 mei 2012

Barry M Nail Paint Copper

In dit artikel zagen jullie dit lakje al even voorbij komen en gaven een aantal van jullie aan erg benieuwd te zijn naar de lakjes! Vandaag is het de beurt aan mijn allereerste Barry M lakje. Ik zou zeker even verder lezen, want dit is een erg mooi en bijzonder kleurtje!
Zoals je kan zien doet Copper zijn naam eer aan, maar het is geen gewoon koperkleurig lakje. Er zitten heel veel verschillende kleuren glitters in, die de lak - naar mijn mening - een prachtig effect geven! Ik zie groene, roze en gele glitters en dan heb ik ze vast nog niet allemaal opgenoemd. Meer zal ik er niet over zeggen, want de swatches zijn natuurlijk veel interessanter.
Zoals je op de foto kan zien heeft hij echt een aparte finish. Ik heb deze lak een aantal dagen op mijn nagels gehad en er veel complimentjes over mogen ontvangen. Je nagels vallen echt op zonder meteen een felle kleur nagellak op te hoeven doen. Nou heb ik geen probleem met felle kleuren, maar ook deze kleur vind ik werkelijk prachtig! Je ziet de gekleurde glitters ook echt op je nagels, wat ik een groot pluspunt vind.
Geloof me, in het echt is hij nóg mooier! Gelukkig lakt hij ook fijn en droogt hij snel. Hij heeft ook maar twee laagjes nodig om volledig te dekken. Als hij dan ook nog eens lang en mooi blijft zitten durf ik hem zelfs bijna perfect te noemen en dat doet hij zeker! 
Toch is er nog een klein nadeel aan deze lak. Omdat hij bomvol glitters zit is hij wat lastig te verwijderen, maar gelukkig niet net zo lastig als van die 'echte' glitterlakken! Een klein minpuntje, maar toch is het zeker een aanrader. Een kleurtje dat ik zeker nog vaak zal gaan dragen en als je best sterk gehecht bent aan je kleur nagellak aanpassen aan het seizoen: dit vind ik nou echt zo'n lakje dat bij elk seizoen past!

Barry M Nail Paint Copper is te koop bij de online shop Alice & Jo voor €3,99 voor 10ml. Een mooi prijsje! 

Heb jij een Barry M nagellak? Zo ja, welke kleur? Zo nee, welke kleur zou je graag willen?