zondag 4 maart 2012

Nieuwe Lay Out + Bedankt + Andere Mededelingen

Zoals een aantal van jullie misschien al wel hadden opgemerkt zijn er een aantal dingen veranderd op True Colours Of Beauty. Het ziet er anders uit en er zijn wat nieuwe dingen bijgekomen. Omdat ik ook nog wat andere mededelingen had dacht ik dat het wel leuk was om er een kort artikeltje over te maken.
Er zijn wat dingen anders aan mijn blog. Er is een nieuwe header, nieuwe volgknoppen voor bloglovin en twitter, de kleuren van de lay out zijn wat aangepast en er zijn wat extra pagina's toegevoegd bovenaan de pagina. Ook kun je voortaan berichten bekijken per categorie.

De nieuwe header is helemaal zelf gemaakt en getekend (groot deel van de credits aan mijn zus!). En nu denk je misschien heeft ze dat dan met verf gedaan ofzo? Nee, met nail polish! Mijn header is in real life geschilderd met nagellak. Dus uit het potje dat je getekend ziet komt ook echte nagellak. Welke nagellak het is, dat zien jullie nog een andere keer. Waarschijnlijk ergens komende week. De andere elementen heb ik ongeveer op de kleuren aangepast van de header. Je ziet dat mijn lay out nog steeds erg simpel is, maar daar houd ik van. Ik ben niet zo van de drukke lay outs!

Ook kun je voortaan berichten lezen op categorie in de rechterzijbalk onderaan. Je zult artikelen meerdere keren tegenkomen, want de meeste artikelen staan in meer categorieën. Er zijn ook wat pagina's bijgekomen, zoals bijvoorbeeld een About-pagina. Daar kun je voortaan ook even rondneuzen als je dat leuk vindt.

Dat waren de veranderingen en nu over naar iets anders. De afgelopen weken gaat het steeds beter met mijn blog. Ik kreeg in korte tijd steeds meer volgers en comments en vind dit super leuk! Ik lees elke comment met plezier en van elke volger die erbij komt word ik weer blij. Ik wil mijn lieve lezeressen (en lezers?) heel erg bedanken voor het steeds weer terugkomen om mijn artikelen te lezen en voor de lieve comments! Omdat ik zo blij ben met jullie zal ik, als ik 70 bloglovin volgers heb een (kleine) winactie organiseren en ik verklap lekker nog niet wat er te winnen valt, surprise surprise!

Ook moet ik iets bekennen. Degenen die mij al langere tijd volgen weten dat ik een tijd geleden ben begonnen met een nail art challenge. Ik heb intussen alweer een keer geroepen dat ik er weer mee zou beginnen, maar dit is door omstandigheden niet gelukt, sorry. But i got good news! Vanaf volgende week ga ik er echt weer mee beginnen. Ik vond het super tof om te doen en ben blij dat ik weer een poging mag doen tot creatief zijn! 

Nogmaals bedankt dat jullie regelmatig een kijkje komen nemen op True Colours Of Beauty en ga gerust door met het plaatsen van lieve comments, i love them!