zaterdag 10 maart 2012

Nail Art Inspiratie

Bron foto
Een dezer dagen zal ik eindelijk weer een nail art creatie plaatsen en zal ik dus weer verder gaan met de nail art challenge. Ik wilde weer even wat ideetjes opdoen en heb dus wat gezocht en bekeken en zal hier voor jullie een aantal mooie nail arts die ik tegen ben gekomen laten zien. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik krijg weer 348276 ideeën voor leuke creaties!
Bron foto
Splatter Nails wil ik graag nog een keer uitproberen. Het is wel even een knoeiboel, maar dan heb je ook een super leuk effect! Ik vind de kleurencombinatie bij deze nail art heel erg mooi. Als je naar de bron gaat kun je daar een erg duidelijke tutorial vinden.

Bron foto
Dit vind ik er erg fris en leuk uitzien. Je kunt hierbij met kleuren ook weer veel kanten op en het is niet al te lastig te maken. Door de verschillende maten stippen ziet het er speels uit.

Bron foto
De cloud manicure inclusief flakies vind ik super tof! Het geeft een mooi effect, zonder dat je nagels er meteen heel druk uit te komen zien. Je kunt hierin ook weer erg veel met kleuren variëren. Bij deze nail art is blauw als kleur gekozen, maar je kunt bijvoorbeeld ook juist drie hele verschillende kleuren kiezen. Dan wordt de nail art wel wat opvallender, maar dat is niet altijd erg.

Bron foto
Deze nail art vind ik erg origineel. Ik vind het leuk als de nagels samen een geheel vormen, maar soms ook weer jammer, omdat deze nail art zonder de duim natuurlijk een stuk minder leuk is. Deze zou ik best een keer na willen maken.

Bron foto
Dream Catchers! Erg leuk gevonden en ook leuk gedaan met de verschillende kleurtjes. Soms zou ik willen dat ik zo veel van die originele ideeën zou hebben, maar gelukkig kunnen we via internet genoeg inspiratie overal vandaan halen.

Bron foto
Stempelen met Konad heb ik zelf nog niet helemaal onder de knie, maar je kunt er heel veel mooie dingen mee. Ik vind bij deze mani vooral de kleurencombinatie mooi en sowieso, rozen vind ik eigenlijk altijd leuk!

Bron foto
Een mooie, abstracte creatie. Ik vind het een goede manier om het neon effect net iets minder heftig te maken, maar toch zou je door deze nagels bijna gehypnotiseerd kunnen worden. Je kunt het natuurlijk ook met een minder heftige kleur doen, maar ik vind dit effect toch wel heel tof!

Bron foto
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik deze nail art nu super vind of een beetje eng. Maybe both? Het zijn toch tien oogjes die je aankijken. Ik ben in dubio. Mooi gemaakt is ie in ieder geval! Ik weet niet of ik hem zelf snel zou dragen, maar toch vind ik hem leuk, omdat hij zo apart is.

Ik heb weer helemaal zin gekregen om weer met mijn nail art spulletjes aan de gang te gaan, so let's go! Kende je mijn blog nog niet toen ik de nail art challenge begon? Dan kun je er in dit artikel meer over lezen. Bij de categorie nail art kun je ook de creaties vinden die ik tot nu toe gemaakt heb.

Maak jij vaak een nail art op je nagels?