vrijdag 2 maart 2012

Models Own Beetle Juice Pinky Brown

In dit artikel konden jullie lezen hoe enthousiast ik was over de bestelling die ik had gedaan bij Pretty Polish. En dan in het bijzonder over de twee Models Own lakjes, die ik gekocht had. Er zit alleen één nadeel aan ergens heel enthousiast over zijn, terwijl je het nog niet echt geprobeerd hebt: teleurstelling. Er is natuurlijk een grotere kans dat ik teleurgesteld word door deze lakken. Ik kon dus niet wachten om het uit te proberen. Vandaag laat ik jullie kennismaken met de eerste kleur: Pinky Brown. 
Deze lak komt uit de Beetle Juice Collectie van Models Own. Deze is erg populair door de duochrome lakken met glitterige finish. Echte glitters zijn het niet, maar toch ook weer wel. Het is wat lastig om uit te leggen, maar misschien kunnen we beter gewoon naar de swatches gaan. Dan komen we er meteen achter of deze lak mij teleurgesteld heeft of niet.
Dissapointed? No way! Kijk wat een mooie kleur en finish! Zoals de naam doet vermoeden is deze kleur roze en bruin/brons/goud door elkaar. Hoeveel je van elke kleur ziet verschilt per invalshoek. Ik blijf maar naar mijn nagels kijken! Ondanks mijn hoge verwachtingen heeft deze lak mij niet teleurgesteld en vind ik hem zijn €7,50 helemaal waard en dat zegt veel bij mij aangezien ik meestal voor wat meer budgetlakken à la Catrice ga. 
Hier kun je de mooie glans goed zien die de lak heeft. Eigenlijk zie je op bijna elke foto wel allebei de kleuren en in het echt is dat ook zo (behalve in het donker, dan zie je bijna alleen roze, maar zelfs dat is heel mooi door de aparte finish die de lak heeft). Dat vind ik een pluspunt, want dan ziet de lak er altijd bijzonder uit. Ik heb hem nu al een paar dagen op mijn nagels en heb er al veel positieve reacties op gehad! Ik vind het flesje er leuk uit zien en het is vooral leuk dat hij doorzichtig is en dat er weinig op de verpakking staat. Zo zie je de kleur heel duidelijk en kun je hem goed bewonderen ook als hij niet op je nageltjes zit.
Deze foto is wat overbelicht, maar geeft de finish van het lakje het best weer. Hij lakt fijn en droogt snel. De dekking lijkt heel erg tegen te vallen als je één laagje aanbrengt, want dan is hij nog heel sheer. Het tweede laagje echter maakt hem meteen mooi dekkend. Dus ook de dekking van de lak heeft me niet teleurgesteld. Eigenlijk heb ik alleen maar positieve dingen te vertellen over deze lak. Misschien is het enige nadeel dat hij soms een klein 'leeg plekje' op je nagels achterlaat, maar dan laat je daar een druppeltje op vallen en de lak event zich meteen en de laag is weer helemaal egaal en glad. Het is een nadeel, maar er is een oplossing voor, dus daar kan ik wel tegen en ik vind het ook zeker geen reden om deze lak niet aan te schaffen!

Kortom, je kunt wel merken dat deze nagellak aan mijn favorietenlijstje is toegevoegd. Hij werkt fijn en is prachtig en bijzonder. Precies hoe ik - en ik denk wel meer meiden - het hebben wil. Je kunt deze lak kopen bij de Models Own Webshop of in de Pretty Polish Webshop, waar ik hem zoals jullie weten gekocht heb. Bij Pretty Polish kost hij €7,50. De lak is tijdelijk uitverkocht, maar je ziet het al: 'tijdelijk', dus hij komt nog terug!

Ben jij ook zo dol op bijzondere nagellakkleuren?