zondag 4 maart 2012

Favorieten Februari

Vorige maand heb ik het overgeslagen, omdat ik niet zo veel producten had als favorieten, maar deze maand heb ik weer wat spulletjes verzameld, die ik de afgelopen maand erg veel gebruikt heb. Welke producten vond ik zo fijn dat ik ze bijna dagelijks gebruikt heb? Let's see. Herken jij iets van bovenstaande foto?
Om te beginnen met de Special Effect Topper Night In Vegas, die ik niet de hele maand heb kunnen gebruiken, maar ik toch tot favoriet wil benoemen, omdat hij gewoon zo prachtig is! Hier kun je de swatches bekijken als je ze nog niet gezien had. 
De Express Dry Drops zijn eigenlijk elke maand favoriet, maar deze maand extra. Omdat Catrice en Essence met assortimentveranderingen aan kwamen zetten, vond ik het belangrijk de lakjes die uit de schappen zouden verdwijnen nog te swatchen en daarbij kwamen deze sneldrogende druppeltjes zeker van pas. 
Dit Essence lakje, Irreplaceable, is mijn favoriete lakje van Essence, omdat hij makkelijk lakt, je ziet foutjes niet zo goed en hij is niet te opvallend, dus kan altijd. Dit is echt een lakje dat ik op doe als ik net op het laatste moment nog mijn nagels moet lakken of als ik bijvoorbeeld naar stage moet. Hij is uit het assortiment, wat ik erg jammer vind, maar gelukkig heb ik een back-up gekocht, no worries!
Omdat het in deze maand toch wel heel koud geweest is merkte ik dat mijn nagelriemen erg droog werden en dan grijp ik natuurlijk meteen vaker naar mijn potje Lemony Flutter van Lush. Dit was mijn eerste Lush product en ik moet zeggen het smaakt (eigenlijk ruikt?) naar meer, want het product doet precies wat het belooft!
De Cranberry Joy Lip Balm van The Body Shop vind ik een erg fijn product dat mijn lippen goed verzorgt. Alleen is er één nadeel en dat is dat de kleur veel te licht is voor mijn lippen en hij dus helemaal niet mooi staat. Misschien denk je wel, waarom staat hij dan in mijn favorieten? It's simple: omdat ik gewoon elke avond voordat ik ga slapen een dikke laag balsem op mijn lippen smeer. Het maakt dan niet uit hoe het eruit ziet en mijn lippen zijn de volgende ochtend weer lekker zacht.
Essence Gel Eyeliner is een product dat ik in meerdere kleuren heb. Hij werkt fijn en blijft goed zitten. Deze groene kleur is net uit het assortiment gegaan, maar ik heb hem deze maand best een aantal keer gebruikt. Ik vind hem mooi in combinatie met een ooglook, maar meestal draag ik hem gewoon los. Alleen een lijntje groene eyeliner boven mijn oog. Dan springt hij er toch wat meer uit!
Ook de blush uit de Nymphelia collectie van Catrice heb ik nog niet zo lang, maar ligt al bij de spulletjes die ik elke dag gebruik. Deze blush heb ik sinds ik hem heb iedere dag op mijn wangen gehad en wat houd ik van deze kleur! Hier kun je mijn review lezen met swatches.
Deze eau de toilette van Yves Rocher heb ik ooit gewonnen en ik heb hem, zeker afgelopen maand, al regelmatig gebruikt. Best raar, want het lijkt alsof er nog niet zoveel uit het flesje is. So Elixir is een iets zwaardere geur dan die ik normaal draag, maar toch vind ik hem erg lekker ruiken en hij blijft ook nog eens lekker lang hangen!
Van de Soap In A Jar hebben jullie hier al een review kunnen lezen en als je die gelezen hebt is het geen grote verrassing dat deze tussen mijn favorieten staat. Het is de geur Chocolate Drizzle en ik vind hem super fijn! Ik heb van deze Soap In A Jar nog twee andere geuren klaarstaan om uit te proberen en ik ben benieuwd of die deze uit mijn favorieten zullen duwen.
De body butter van de body fruit lijn van Kruidvat eigen merk in de geur Cranberry & Pomegranate heb ik al een tijdje en dat is te zien aan de hoeveelheid die erin zit. Hij is bijna op, maar ik heb de nieuwe geur alweer in de kast staan. Dit is een erg sterke zoete geur en daar moet je heel erg van houden. Ik vind de geur van deze lijn lekkerder dan de mango & papaya lijn, maar minder lekker dan de blueberry & lychee lijn, maar zolang het product mijn huidje lekker zacht maakt en houdt vind ik het een erg fijn product en met het koude weer is het wel fijn om je huid net wat beter te verzorgen.
De Dove Intense Repair lijn heb ik bijna helemaal in mijn bezit en deze conditioner is toch wel mijn favoriet van deze producten. Hij zorgt ervoor dat mijn haar goed doorkambaar is (dat lukt niet alle conditioners) en dat het minder pluist als het opgedroogd is. Ook heeft de lijn een aangename geur.
De Anti-Frizz Lotion van Got2b is een fijne lotion die mijn haar net iets meer verzorgt na het wassen of op dagen dat ik mijn haar niet was. Het haalt het grootste deel van de pluis in mijn haar weg en het ruikt heel lekker fruitig! 

Dit waren mijn favorieten van de maand februari alweer. De tijd gaat heel erg snel en voor je het weet komen de favorieten van de maand maart alweer voorbij. Maar tot die tijd heb ik natuurlijk nog andere leuke artikelen voor jullie in petto! 

Wat waren jouw favoriete producten van de maand februari?