vrijdag 9 maart 2012

Essence Colour & Go Passion For Fashion

In dit artikel heb ik jullie verteld over mijn nieuwe header die met echte nagellak gemaakt is en vandaag ga ik jullie het gebruikte lakje laten zien. Het is een van de nieuwe lakjes van de Essence Colour & Go lijn: Passion For Fashion. Het tekenen op papier werkte hier goed mee, maar zou hij ook fijn lakken?
Passion For Fashion is een mooie paarse lak zonder shimmer of glitter. Er zit 5 ml in. Wat ik altijd fijn vind aan de verpakking van deze nagellakjes is dat de dop dezelfde kleur heeft als de lak in het flesje. Zo kun je zien welke lak het is als je ze in een bak of lade hebt staan. Dan hoef je ze niet allemaal op te tillen om te zien welke kleur je hebt.
Ik vind het een mooi paars lakje, dat volledig dekkend is in twee laagjes. Omdat hij zo goed dekt was hij goed te gebruiken voor het maken van de header. Hij glanst ook heel erg mooi. Het is een vrij dun kwastje, maar het lakt fijn en streeploos. Hij droogt verder snel en blijft bij mij toch wel minstens drie dagen zitten zonder te chippen.

Ik heb deze lak speciaal gekocht voor de header, maar ook omdat de kleur mij erg aansprak natuurlijk. Het is een fijne lak, die ik zeker nog vaker zal dragen. Essence Colour & Go lakjes zijn te koop bij Kruidvat en kosten €1,29.

Heb jij al een lakje uit het nieuwe assortiment gekocht?