zondag 11 maart 2012

The Body Shop Wishlist

Hier konden jullie lezen dat ik een Love Your Body kaart van The Body Shop gekocht had, waardoor ik waarschijnlijk eens wat meer producten van dit merk zal gaan uitproberen. Veel van de verschillende lijnen met producten spreken mij aan en daarom leek het me leuk om met jullie een behoorlijk ingekorte wishlist te delen.


Born Lippy Stick (€5)
Een lippenbalsem die je lippen zou moeten verzorgen en een mooi licht tintje moeten geven. Welke kleur ik zou willen, daar ben ik nog niet helemaal uit. Tot nu toe gaat mijn lichte voorkeur uit naar de strawberry variant.

Tea Tree Lijn (+/- €6-€11)
Tea Tree producten zouden goed zijn voor de onzuivere huid en laat ik die nou net hebben. Ik ben erg benieuwd of deze producten goed zouden werken voor mij. Ik heb er veel goede dingen over gelezen. De cleanser lijkt mij erg fijn voor dagelijks gebruik en dan daarop als aanvulling de oil om plaatselijk de onzuiverheden aan te pakken.

Body Butter (€15)
Ik denk dat dit toch wel het meest bekende en meest geliefde product is van dit merk. Ik heb hier ook veel goede verhalen over gehoord en ga er zeker zelf een aanschaffen, maar dan moet ik wel eerst bedenken welke! Ik had de Moringa douchegel gratis gekregen bij mijn kaart en deze geur bevalt me erg goed, dus wie weet wordt die het wel. Ook de fruitige geuren als Sweet Lemon en Mango kan ik waarderen.

Banana Shampoo (€6)
Deze shampoo was een tijd geleden een echte hype. Iedereen die ik erover sprak was er lyrisch over en ook al is het nu wel een beetje laat, ik ben nog steeds heel erg benieuwd what the fuzz's all about! Ook vind ik de geur van bananen erg lekker, maar hoop niet dat de geur snel zal gaan vervelen. 

Body Scrub (€15)
Naast de Body Butter kan een Body Scrub natuurlijk ook niet ontbreken. Ze zijn wel wel prijzig, maar zoveel mensen zijn ook over dit product weer positief. Welke geur, i don't know, maar dat ik er een wil, that's for sure!

Camomile Gentle Eye Make Up Remover (€11)
Over dit product heb ik nog niet zoveel gelezen, maar aangezien ik lenzen draag en ik daardoor best gevoelige oogjes heb, vind ik een goede, maar milde oogmake-upreiniger erg belangrijk. Ik heb nu wel een fijne van Garnier, maar toch zou ik graag nog een wat milder product vinden. Wie weet wordt deze variant met kamille wel mijn nieuwe favoriet!

Vitamine E Face Mist (€11)
Ik heb gehoord dat dit product een goede fixing spray is voor je make-up en daarvoor zou ik hem ook graag willen gebruiken. Ik hoop dat het product ervoor zorgt dat mijn make-up er wat minder poederig uit zal zien. De Fix+ van MAC staat ook nog op mijn wishlist, maar aangezien die veel lastiger te verkrijgen is voor mij, zal ik eerder voor deze gaan. 

Dit was een ingekorte wishlist, dus eigenlijk zou ik nog veel meer spulletjes willen proberen. Toch heb ik keuzes gemaakt, zodat ik ook makkelijker kan gaan kiezen welke dingen ik ga kopen. Ik zal niet alles in een keer gaan halen, maar zo af en toe een paar producten waarschijnlijk. Wat ik ook kies, ik ben in ieder geval heel benieuwd naar of dit merk bij mijn favorieten gaat horen!

Wat zou jij nog graag willen proberen van The Body Shop?