maandag 5 maart 2012

The Body Shop: Verjaardagscadeautje + Love Your Body

I got a confession to make. Ik ben nog (lang) niet jarig, op 30 juni pas, maar heb al wel een cadeautje binnen. Er was een toffe aanbieding bij The Body Shop en ik wilde er heel graag gebruik van maken, maar mocht van mezelf even niks meer bestellen. Oplossing? Alvast voor mijn verjaardag vragen. Mijn zus wilde hem graag alvast aan mij cadeau doen. Thanks sis!  
Deze doos werd hier afgegeven als pakketje en ik heb netjes gewacht tot mijn zus thuiskwam en zij het aan mij kon geven. Ja, het is wel vroeg, maar moet wel officieel natuurlijk ;) Je kunt al wel zien wat er ongeveer in zou zitten. In de webshop kon je deze set bestellen voor maar €14,50. Hij was afgeprijsd van €29, dus dat was een goede deal, zeker omdat ik de inhoud eigenlijk al een tijdje wilde hebben. I had to get it now!
In de set zaten twee White Musk Libertine producten: douchegel en parfum. De parfum stond al een tijdje op mijn wishlist en ik wist dat het nu mijn kans was om hem in handen te krijgen, and i got it! Ik vind de geur heerlijk en hoop dat de douchegel net zo lekker is. Deze set is nog steeds te koop via de webshop.

De producten van The Body Shop spreken mij erg aan en ik snapte eigenlijk ook niet waarom ik er nog niet meer producten van had en toen herinnerde ik me de klantenkaart van dit winkelketen. Ik besloot er meer informatie over op te zoeken over wat het nu precies inhoudt en eigenlijk is het gewoon heel voordelig, want je haalt het geld dat je ervoor betaalt er sowieso uit. En toen ik zag in de winkel dat je bij aankoop van een Love Your Body kaart een gratis fullsize douchegel naar keuze kreeg wist ik het zeker: die moet ik hebben!
Je betaalt €10 voor een jaar lang lidmaatschap en krijgt dan altijd 10% korting op je aankopen. Doe je een aankoop van 20 euro of meer dan krijg je een soort stempel. Heb je die 4 dan mag je iets van €10 uitzoeken en bij 8 iets van €15. Ook mag je in de maand van je verjaardag een cadeautje uit gaan zoeken van maximaal €10 winkelwaarde. Klinkt goed toch?
En ik kreeg er nu ook nog een douchegel naar keuze bij t.w.v €6, dus nog voordeliger! Ik heb gekozen voor de Moringa Shower Gel, omdat ik die het lekkerst vond ruiken. Een douchegel van dit merk had ik nog nooit geprobeerd, dus ik ben benieuwd.

Eindelijk heb ik wat meer spulletjes van The Body Shop en door de kaart zullen hier vast nog wel wat producten bij komen. Ik ga maar eens even wat reviews en swatches opzoeken van de verzorgingsproducten en make-up lijn. Ik ben alleen bang dat er een huge wishlist gaat ontstaan.

Hebben jullie nog aanraders, producten die ik echt zou moeten kopen bij The Body Shop?